Její představitelé podnikají v dopravě již 17 let, od roku 2012 provozují balíkovou logistiku. V roce 2020 přišli s projektem „balíkové služby pro všechny“ a spustili na Slovensku vlastní přepravní síť. Skupina zajišťuje přepravu balíků v oblasti B2B (doručování zásilek mezi firemními klienty), B2C (doručování firemních zásilek na soukromé adresy), D2C (doručování zásilek výrobce přímo koncovému zákazníkovi) a C2C (doručování zásilek mezi soukromými osobami, kterým slouží pro nákup přepravy balíků jednoduchý e-shop). V loňském roce rozšířila skupina přepravní síť o území České republiky, kde zajišťuje služby v oblasti B2B, B2C a aktuálně spustila i e-shop pro soukromé osoby.

Přeprava zásilek mezi Českou republikou a Slovenskem během 24 hodin

„Na Slovensku jsme již etablovanou firmou se zajímavou zákaznickou základnou. Přepravu zásilek do Česka, o kterou je na Slovensku zájem, jsme zajišťovali prostřednictvím našich partnerů. Rozšíření vlastní sítě do České republiky bylo tedy logickým krokem, který navíc podpořil naše konkurenční výhody. Dokážeme přepravit zásilku odkudkoliv z České republiky kamkoliv na Slovensko nebo opačně během 24 hodin. Navíc pro tyto zásilky platí stejné váhové a rozměrové limity, jako pro zásilky vnitrostátní. Většina naší konkurence rozměry a váhu mezinárodních zásilek omezuje a dodání do 24 hodin nabízí jen mezi určitými regiony sousedních států,“ vysvětluje Miloš Melník, generální ředitel skupiny 123kurýr/123kuriér, a dodává: „Přepravní systém stavíme s ohledem na poptávku trhu, tedy širší specifikaci balíků. To nám umožňuje přepravit i zásilky, které jiným technologiím nevyhovují.“

Miloš Melník, generální ředitel skupiny 123kuriér/123kurýr
Autor: 123kurýr

Objednání kurýrní služby za pomoci uživatelsky příjemné aplikace ATOL

123kurýr/123kuriér nabízí standardní přepravní servis, ovšem s důrazem na kvalitu doručení, podpořený vlastním softwarem. Ten skupina vytvořila a rozvíjí na míru kurýrní službě a požadavkům zákazníků. Zákaznická aplikace ATOL, přístupná na webu skupiny, je uživatelsky velmi příjemná, srozumitelná a přehledná. „Nabízíme novou strategii spolupráce. Nenutíme naše zákazníky, aby se zavazovali smlouvou, přijali třeba podmínky případného rozvázání spolupráce, nebo jiná omezení. Zákazník vstupuje do našeho systému tím, že na základě unikátního přístupového hesla a odkliknutí základních přepravních podmínek v aplikaci ATOL rovnou objedná vyzvednutí a přepravu zásilek. Pokud nechce z nějakého důvodu ve spolupráci pokračovat, prostě další svozy zásilek neobjedná. Vše probíhá on-line, bezpapírově,“ uvádí Miloš Melník. „Pro firmy s větším množstvím balíků v jedné objednávce nabízíme propojení prostřednictvím API nebo import dat přes soubory.csv.“

Autor: 123kurýr

Jak tedy doručování probíhá? 

O peníze jde až v první řadě, proto 123kurýr zahrnuje vše, co se týká základního procesu přepravy do její ceny:

  • Objednáte vyzvednutí zásilky v aplikaci ATOL.
  • Kurýr váš balík vyzvedne na zadané adrese (tedy i u třetích stran) a doručí obvykle do 24 hodin příjemci.
  • Pokud příjemce nezastihne, zkusí další den doručit balík znovu. Ale pozor, o tom, že balík nebyl napoprvé doručen, dostanete zprávu e-mailem a SMS.
  • Do základních volných služeb dále patří ručení za zásilku až do výše 50 000 Kč, stejně jako poskytování reportingu (parametry reportingu si můžete nastavit a upravit podle vlastních potřeb).

Více informací na: www.123kuryr.cz.