1. Kvalitní fotografie prodává

Více než 90 % zájemců si vybírá byt k osobní prohlídce na realitních portálech. První dojem, který zde uděláte fotografií a popisem, výrazně ovlivní, jakou cenu bude kupující ochoten zaplatit. Prodáváte především představu a životní styl, který si zde musí budoucí majitel umět představit. Kvalitní fotografie pořídíte dnes i chytrým telefonem. Nezapomeňte na celkový pohled všech místností, výhled z okna, uklizené zázemí sociálních zařízení. Zvažte home staging, profesionální službu, při které designéři pomocí doplňků, výmalby nebo nábytku připraví prostor na focení. Maxima Reality ji poskytuje klientům zdarma a je to investice, která může navýšit cenu o 10-15 % a až dvojnásobně urychlit prodej. 

2. Energetický štítek dostává zelenou

Náklady na energie stoupají závratnou rychlostí. Stále více kupujících si uvědomuje, že třída energetické náročnosti budovy není jen povinnou položkou do počtu, ale že může výrazně zahýbat výší nákladů a investic v budoucnu. Jako prodávající musíte PENB průkaz kupujícímu předložit nejpozději při podpisu smlouvy. Pokud ale informaci budete komunikovat již v inzerátu, je velká šance, že přilákáte ekologicky a ekonomicky smýšlející zájemce. Na úsporu totiž slyší.

3. Lokalita, lokalita, lokalita

Nejstarší pravidlo v realitní knize. Stejný byt v jiné, více atraktivní části města nebo s lepším napojením na infrastrukturu – a k ceně se připisují nuly. Poučte se z toho a v inzerátu vypíchněte všechny přednosti, které skýtá poloha vámi prodávané nemovitosti. V blízkosti je park plný zeleně? Byt se nachází u zastávky nebo metra? V okolí je rychlé napojení na sjezd na dálnici? To jsou vaše esa v rukávu, vyložte je na stůl.

4. Vykalibrovaná cena má váhu

Správně nastavená cena je zásadní položkou inzerátu. Pokud výrazně přestřelíte nahoru a budete opakovaně částku měnit, ztratíte důvěryhodnost u kupujících, kteří portály sledují každý den. Nechte si od profesionálů vypracovat online odhad ceny nemovitosti. V Maxima Reality to pro vás udělají zdarma. Čerpají z interních cenových map, údajů z katastru nemovitostí a expertní znalosti trhu. Správně vyladěná cena nemovitosti maximalizuje váš zisk z prodeje a bude zárukou, že prodáte za nejkratší možnou dobu.