Pokud vás nebaví dlouhé obcházení stovek metrů čtverečních se zbožím, které vlastně ani vůbec nepotřebujete vidět, můžete zkusit zajít do první „digitalizované“ prodejny Hervis Sports v Praze na Hlavním nádraží. Místo desítek minut strávených v bludišti regálů tady stačí vyhledat v tabletu přesně to, co chcete a nechat si zboží poslat do nejbližší prodejny nebo až domů.

Autor: Hervis

„Nový digitální obchod existuje jen v Praze a Vídni, nikde jinde podobný koncept není. Snažíme se zákazníkům při nakupování přes tablet maximálně poradit a ušetřit jim čas. Toho má dnes každý málo, a když už u nás někdo má osvědčenou značku, stačí mu k nákupu pár klepnutí do tabletu. O pár chvil později už zboží putuje k němu domů,“ popisuje marketingová ředitelka Hervis Sports Natálie Marčenková služby v nové pobočce.

Ta sice není otevřená dlouho, ale  nákup přes tablet vzbudil velký zájem zákazníků. „V dnešní době už se nikomu moc nechce trávit hodiny a hodiny v nákupním centru, aby si pak koupil třeba boty do hor. Zákazníci už mají u některého zboží jasnou představu, za kterou si jdou a my se jim pouze snažíme maximálně vyjít vstříc,“ doplňuje Marčenková.

Autor: Hervis

Rychlý styl nakupování láká hlavně mladé lidi, kterým nové technologie nedělají problém. Mohou se dopředu podívat na zboží on-line a pak už se jen dohodnout s obsluhou, že si vybrané kousky vyzkouší v prodejně, kterou mají nejblíže. Efektivní kombinace digitálního nákupu se zázemím kamenného obchodu v centru města tak vyhovuje úplně všem.

„Zatím nový systém digitálních prodejen pouze testujeme, ale výsledky jsou již nyní velmi pozitivní. Chceme se proto tímhle směrem vydat, protože našim zákazníkům očividně vyhovuje a my jsme jen rádi, že jim můžeme pomoci v rychlejší cestě za sportem,“ uzavírá Marčenková.

Autor: Hervis

Pokud se chcete přesvědčit na vlastní oči, jak nové prodejny Hervis Sports mohou v budoucnu vypadat, a vyzkoušet si trochu jiné nakupování, stačí se zajít podívat na pražské Hlavní nádraží.