Pokles prodeje hamburgerů donutil McDonald´s zavřít v Británii pětadvacet restaurací. Podle listu The Sun hladoví Britové přestávají do restaurací chodit a stále častěji si vybírají konkurenci nabízející "zdravější" sendviče. McDonald´s, který má v Británii na dvanáct set restaurací, není schopný bojovat s novou konkurencí nabízející kávové speciality, hamburgery a bagety. Americký gigant mezi restauracemi s rychlým občerstvením investoval do své "zdravější" image a menu pod heslem "I´m lovin´ it" mnoho milionů dolarů. Uzavření britských restaurací jej přijde v přepočtu na miliardu korun. Ačkoliv se snaží McDonald´s svým zákazníkům všemožně zalíbit, The Sun zveřejnil výsledky průzkumu Teen Vision, podle kterého jen jedno procent teenagerů označilo jídlo od McDonald´s za své "oblíbené", což je pokles o šest procent jen za poslední rok. Britské vedení McDonald´s se ovšem nehodlá vzdát a zvažuje, zda některé z pětadvaceti uzavřených restaurací nepřesune do vhodnějších lokalit. "Musíme být tam, kde nás zákazníci chtějí," řekla deníku mluvčí společnosti.