I v plném osazení uhání, střihá zatáčky a vůbec se chová jako sporťák. Rozjezdy jsou plynulé, na každé sešlápnutí plynového pedálu reaguje přímo vzorově.

Trochu méně závodní je řazení, tomu se, stejně jako brzdám, líbí spíš klidnější jízda. Spotřeba v případě, že nebudete závodit, je kolem 6,5 litru, při razantní jízdě do devíti litrů. Chlap za volantem vrní blahem a těší se z udivených pohledů těch, které právě předjel... takový prcek! Od čenichu po záď totiž vypadá jako typické auto, kterým holky jezdí do obchoďáků brázdit výprodoje.

Kulaťoučké tvary, nevinný pohled velkých světel, rovný zadek, díky kterému se "vejdete" při parkování... Ale dejte si pozor, aby cestou nebylo moc kostek a retardérů, tvrdší podvozek s vámi trochu zacvičí a ani měkčí sedadla vás zcela neuchrání, ovšem zadnice bude v pohodě i při delší cestě...

Uvnitř auta vás čeká spousta tvrdých plastů a podivný plastový ježek na palubce, který se neustále odráží v předním skle – ovšem vezmete ho na milost, když zjistíte, že udrží klíče, brýle nebo mobil.

Dobře zpracovaný volat jako by byl bonusem za nevzhledné a obrovské knof líky ovládání klimatizace a digitální tachometr s obrovskými čísly, nebo naopak příliš malá tlačítka na rádiu s CD.

Vepředu nebude trpět stísněným pocitem ani urostlý junák, ovšem na místa vzadu... Vypadá velmi prakticky, že jde o dvě samostatná křesla s možností posunu dozadu, ale ouha – pokud s nimi skutečně odjedete, zcela "zrušíte" i tak minimální kufr, ale hlavně odkryjete kolejničky, jejichž ostré hrany škrábou do lýtek. Kufr je jen větší nákupní taška – má 165 litrů... Jinou ligu začne hrát ve chvíli, kdy sklopíte problematická zadní sedadla – to už se bavíme o 959 litrech.


Renault Twingo GT Motor:

1 149 ccm

Největší výkon: 100 k

Nejvyšší rychlost: 189 km/h

Zrychlení z 0 na 100 km/h: 9,8 s

Spotřeba: 5,9 l/100 km

Zavazadlový prostor: 165 l

Cena: od 335 900 Kč

Pro:

+ skvělé jízdní vlastnosti

+ spotřeba

+ cena

Proti:

- zadní sedadla

- tlačítka rádia a klimatizace