Lotus Evora se ještě ani nezačal prodávat a automobilka už připravuje první upgrade. Celkem má být k dispozici šest různých verzí Evory, včetně kabrioletu. Lotus to evidentně bere s útokem na Porsche 911 vážně.
Pod kapotou silnější verze se tak zhruba během dvou let představí silnější modifikace současného motoru od Toyoty, která by měla mít přes 320 koní. Ani to ale nebude vrchol, na něm bude stát kompresorem přeplňovaná jednotka, která bude atakovat hranici 400 koní a akcelerací z 0 na 100 km/h si nezadá s Porsche 911 Turbo, Lotus chce dosáhnout mety pod 4 sekundami.
Okruhová verze přijde o část výbavy, naopak získá ochranný rám, tedy vše bude přesně tak, jak jsme u současných ostrých Lotusů zvyklí. Oproti Porsche 911 hovoří ve prospěch ostrých verzí Evory o poznání nižší hmotnost a také příznivější rozložení váhy, jenže v Zuffenhausenu umí udělat zábavné a ovladatelné auto i z parní lokomotivy, takže si s konečnými soudy počkejme až na přímé srovnání.
