Později následovala další studie Yeti, tentokrát s odnímatelnou střechou a tváří tehdy ještě budoucí Fabie.

Oproti původním předpokladům se Yeti zařadí do nižší střední třídy – převezme totiž techniku od sesterského Volkswagenu Tiguan. Můžeme tedy čekat přeplňované benzínové motory TSI a naftové TDI, stejně jako pohon všech kol se spojkou Haldex.

Škoda se nicméně rozhodla vydat podobnou cestou jako Ford s modelem Kuga, tvrdí britský Autocar. Kromě verze s pohonem všech kol bude v nabídce také předokolka. Marketingoví odborníci Škodovky jsou přesvědčeni, že zájemcům o SUV jde hlavně o drsný vzhled a vysoký posaz, nikoliv o skutečnou průchodnost nezpevněným terénem.

Škoda Yeti bude údajně k dostání na většině evropských trhů, ačkoliv původně se s ní mělo počítat jen pro trhy střední a východní Evropy. To naznačuje, že spíše než na luxus a sofistikovanost vsadí tento model na robustní stavbu, jednoduchost a atraktivní ceny. Naše domněnky by se měly potvrdit (nebo vyvrátit) nejpozději v průběhu června, kdy Škoda plánuje zveřejnit první informace o Yeti.

Autoweb
Autor: autoweb.cz