K již známým základním údajům teď automobilka přidala několik podrobnějších informací a také nové fotografie. Určitě neuškodí připomenout si, že Audi RS6 Avant bude poháněno vidlicovým desetiválcem 5,0 l. Označení TFSI napovídá, že V10 disponuje přímým vstřikováním paliva a přeplňováním turbodmychadlem, přesněji řečeno dvěma. Díky tlakovému mazání se suchou vanou se nemusíte bát šplíchání oleje a následného přidírání ani při příčném zrychlení až 1,2 g. Údaje o výkonech, hmotnosti a také velikosti kufru nové RS6 najdete v odkazovaném starším článku. Pokud však patříte k potenciálním zákazníkům, patrně hoříte touhou vědět, že si můžete vybrat ze dvou různých volantů. Standardně vám Quattro GmbH namontuje sportovní třípaprskový, nicméně na přání dostanete volant "RS". Je čalouněný Alcantarou a má plochou spodní část věnce -ano, jde o tentýž díl jako v Audi RS4 nebo dokonce Lamborghini Gallardo. Kromě karbonu, hliníku a dalších předvídatelných dekorací se interiér RS6 liší od běžných A6 také rozšířeným přístrojovým panelem. Přibyl zde ukazatel plnicího tlaku turbodmychadla, stopky pro měření časů na jedno kolo a také teploměr oleje, což je u tak výkonného motoru doslova životně důležitý údaj. Že na fotkách interiéru nevidíte žádné dodatečné budíky? Také tam žádné nejsou - zmíněné údaje najdete v menu palubního počítače. Audi RS6 Avant zamíří k prvním zákazníkům na přelomu jara a léta. Toužíte-li být jedním z nich, nejspíš máte dávno podepsanou objednávku a složenou zálohu. Schválně, kolik RS6 prodaných v ČR zavítá aspoň jednou v životě na Nordschleife?