Sníst automobil? Proč ne? Auto z nyní velmi oblíbené reklamy na novou Škodu Fabii jedlé rozhodně je. V minutovém spotu akční kolektiv cukrářů peče automobil ve skutečné velikosti. Pečená škodovka má hodnotu dvaceti milionů korun a po čtyři dny na ní pracovalo šestnáct pekařů a cukrářů. Místo aby ji nakonec snědli, skončila chudinka v anglickém kompostu. Reklamu nechal natočit britský dovozce škodovek a na ostrovech běží už od května. Ostatně doby, kdy si Britové dělali ze škodovky legraci, se chýlí ke konci. Čemuž napomáhá sotva minutku trvající příběh jedlého auta, který jako by říkal: Škoda Fabia se vyrábí s chutí, pečlivostí a láskou. Je sladká! Dáváme do ní jen to nejlepší - podobně jako cukráři do dortu. Reklama je natočena na míru britskému trhu a zároveň na základě zjištění, že nejmodernější reklama se musí odlišovat. Úspěch se dostavil: V říjnu reklama vyhrála nejvyšší ocenění v soutěži British Television Advertising Craft Awards. Získala rovněž cenu za nejlepší model a za nejlepší píseň. Něco však přece jen nedopadlo dobře, a to samo pečené auto. Úmysl naporcovat jej a podělit školy, nemocnice a charity se ukázal jako lichý. Obrovská pochoutka byla po několik natáčecích dnů vystavena sálání studiových reflektorů... a tak skončila v kompostu místních zahrádkářů.
Z čeho se skládá Automobil z marcipánu, dortíků, koláčů a želé ukrývá pod kapotou marcipánový motor. Britští cukráři spotřebovali při výrobě fabie (mimo jiné): * 100 kg mouky * 100 kg cukru * 180 kg oranžové cukrové pasty * 90 kg hnědé cukrové pasty * 50 kg moučkového cukru * 13 kg malinové marmelády * 5 kg kakaa * 180 vajec
