Značka, která vystoupala v Česku v prodejích aut do velké čtyřky, tím chce upozornit na to, že jako jedna z mála automobilových značek nabízí všechny typy alternativních pohonů: od plně hybridních přes plug-in hybridní modely až po bateriové a vodíkové elektromobily.

 

Za hranice nuly

„Kampaň běžela celé léto, roadshow na ni plynule navazuje,“ říká marketingový manažer české Toyoty Michal Velička. „Beyond Zero znamená přinášet výhody pro celou společnost. Pro životní prostředí i pro každého jednotlivce. Zároveň ale nezapomínáme na emoce, a tak jdeme i za hranice běžného cestování autem. Naše modely jsou a dál budou snazší na ovládání, bezpečnější i zábavnější na řízení,“ dodává.

Roadshow po Česku začíná

Roadshow představující jednotlivé modely i použité technologie pojede po celé České republice: od severu na jih, od západu na východ. Startuje se tuto středu a čtvrtek v prodejních prostorech společnosti Emil Frey na pražském Černém Mostě a pokračuje hned v pátek a sobotu ve firmě Autobond rovněž v Praze v Kolbenově ulici. Pak už naváže Kladno, Karlovy Vary, Plzeň…

Program roadshow
Autor: Toyota

 

Fotogalerie
5 fotografií