Ruf letos slaví pětadvacet let od doby, co byl uznán jako samostatná automobilka (nikoliv jen jako úpravce vozů Porsche). K výročí si tým okolo Aloise Rufa postavil speciální verzi svého dřívějšího 3400 K. Číslo v názvu označuje zdvihový objem v kubických centimetrech, písmeno "K" znamená kompresor. Model 3400 vychází z roadsteru Porsche Boxster, do kterého inženýři z Pfaffenhausenu implantovali modifikovaný motor z 911. Od té doby, co Porsche zařadilo do nabídky "Boxster kupé" neboli Cayman, může Ruf tohle auto nabízet s otevřenou i uzavřenou karoserií. Uprostřed usazený plochý šestiválec byl převrtán na 3387 cm3 a opatřen kompresorem. Díky tomu teď vyvine zdravých 400 koní v 7000 ot./min. a točivý moment 440 Nm v 5500 ot./min. Pro představu, to je o 45 koní a 40 Nm víc, než má 997 Carrera S! Relativně kompaktní auto zvládne zrychlení z nuly na stovku za "supersportovních" 4,4 s. Pokud podržíte plyn u podlahy ještě dalších 10,2 s, bude tachometr ukazovat dvojnásobnou rychlost. Nejvyšší rychlost je podle Rufu 290 km/h. Na poměry téhle značky není 3400 K ani nijak extrémně drahý. Za roadster chce Ruf v přepočtu 2 572 000 Kč, kupé vyjde na 2 733 000. Za cenu standardní 911 Carrera S tak můžete získat podstatně exkluzivnější kousek. Vozy Ruf si přitom získaly proslulost tím, že po stránce mechanické spolehlivosti, jízdních vlastností a dílenského zpracování jsou minimálně srovnatelné se sériovými produkty Porsche.