Zpočátku se všichni báli, že supersportovní Audi s uprostřed uloženým motorem (dnes již známé jako R8) bude kanibalizovat jak technologie, tak prodeje Lamborghini Gallardo. Jistou logiku to mělo: Lamborghini spadá v rámci koncernu VW pod Audi a vidlicový desetiválec z Gallarda si už našel cestu pod kapoty modelů S6 a S8. Skutečnost však bude, zdá se, přesně opačná. Audi se místo "půjčování" od italské automobilky vydalo nákladnou cestou vlastního vývoje a tím, kdo bude ze situace těžit, je Lamborghini. Plánovaný facelift Gallarda počítá s využíváním řady nových komponentů z R8 včetně celé zadní nápravy. Spekuluje se rovněž o tom, že jeho motor dostane přímé vstřikování paliva FSI, což by mu pomohlo k výkonu okolo 550 koní. To ale neznamená, že se z Gallarda stane převlečené Audi. Konečné ladění a zodpovědnost za "charakter" auta zůstane nadále na bedrech Lamborghini. V Ingolstadtu dobře vědí, že kolegové ze Sain´t Agaty supersportům rozumějí.
Technologie z Audi R8 pro Gallardo

Lamborghini Gallardo
(autor: autoweb.cz)
Zpět
na
Malému Lamborghini budou implantovány některé součásti z R8, ale divoký charakter mu prý zůstane.