Paket s nesrozumitelným názvem HGT-S dělá pro Scaglietti to, co před lety udělal podobný balíček s modelem 575: mění relativně civilizovanou (na poměry Ferrari) vlajkovou loď značky na něco mnohem sportovnějšího. Devatenáctipalcové ráfky a žlutě lakované brzdové třmeny jsou sice nejvíc vidět, ale důležitější součásti paketu zůstávají zrakům skryty. Funkci adaptivních tlumičů kontroluje řídící jednotka s agresivnějším software, poloautomatická převodovka F1 řadí ještě rychleji (150 ms) a nové výfukové potrubí obsahuje ventily, které se po překročení 3000 ot./min. otevřou a nechají všech dvanáct válců burácet naplno. Jednu vadu na kráse paket HGT-S má. I když... pokud o něm takto smýšlíte, stejně není pro vás. Balíček stojí stejně jako nová Škoda Fabia, tedy okolo tří set tisíc korun (podle aktuálního kurzu). Vzhledem k tomu, že auto, pro které je určen, vyjde pětadvacetkrát dráž, to zase tolik peněz není, že ano?