A ten dárek od Caterrhamu/pro Caterham? Starý dobrý motor Rover K-Series jde po patnácti letech věrné služby na odpočinek. Střídá ho zbrusu nová šestnáctistovka, která by svým točivým momentem, pevné a přitom lehké konstrukci a sametově plynulému přísunu výkonu měla majitelům Caterhamu zajistit ještě více zábavy a vzrušení. Motory Sigma prodělaly během vývoje řadu testů, včetně 16 tisíc kilometrů jízdy v provozu a dva tisíce na trati, neječlivější výzkum a vývoj, jaký Caterham za dobu své existence pamatuje. Po uvedení na trh, začátkem roku 2007, budou mít zákazníci na výběr ze třech modelů. Nejslabší, o výkonu 125 koní, bude k dispozici pouze ve verzi Roadsport, kdežto u 140koňové varianty si budete moci vybrat mezi verzí Roadsport a odlehčenou Superlight. Ta bude zatím nejdražší, zákazníky přijde na 20 tisíc liber (cca 846 tisíc Kč) za kit. Pokud budou chtít v továrně smontovanou verzi, prodraží se o sto tisíc. Naopak nejlevněji vyjde "stopětadvacítka". Necelých 16 tisíc liber (680 tisíc Kč) je naprosto stejná cena, jako u dosavadního modelu s motorem série K. Konstrukce vozu je díky novému způsobu robotického, laserem měřeného sváření o celých 12 procentu tužší ve zkrutu, přesto ale pořád váží muších 550 kg. Stovku zvládne i se slabším motorem za 5,9 sekundy. Verze 140 Roadsport je dražší o tisíc liber a již zmíněný Superlight, určený především pro víkendové vyjížďky na uzavřených závodních tratích, nabízí poměr 280 koní na tunu a akceleraci na stovku za 4,7 sekundy. Obě verze motoru mají neobvykle plochou křivku točivého momentu a měly by zářit jak na silnici, tak na trati. Třetí, ještě výkonnější varianta motoru, je plánována na druhý kvartál roku 2007.