„Zákazníci autobazarů požadují úplně stejné služby jako zákazníci v prodejnách nových vozidel,“ říká Pavel Foltýn z Auto ESA a vysvětluje: „Konkurence v oboru je enormní a klient toho dokonale využívá.“ Podle Foltýna je největší zájem o zprostředkování pojištění vozu a o asistenční služby, které jsou poskytovány ve spolupráci s ÚAMK. „Naprostým hitem je však aktuálně možnost vyměnit vozidlo bez udání důvodu a to až do deseti dnů od jeho koupě,“ připomíná Foltýn nový zákaznický bonus v Auto ESA. Podle Foltýna právě tento bonus dává zákazníkům jistotu, že nový vůz bude jejich potřebám plně vyhovovat.

Výrazně roste také poptávka po klasických asistenčních službách. „Zákazníci chtějí mít jistotu, že na cestách budou mít v případě potřeby někoho, kdo jim pomůže,“ a vysvětluje: „V případě potřeby pak stačí jen zavolat speciální telefonní číslo a do několika minut se dostaví pracovník, který se pokusí problém vyřešit. Foltýn navíc přidává zajímavý postřeh: „Podle posledního vyhodnocení se ukazuje, že jedním z nejčastějších důvodů telefonátu na Asistenční službu je defekt pneumatiky, došlé palivo a dotaz na cestu.“ A právě takové malé nepříjemnosti způsobují ty největší potíže. Nákup asistenční karty při koupi ojetého vozu v Auto ESA tak lze jenom doporučit. Ušetří to mnoho starostí a především financí.