„Zákazníci autobazarů požadují úplně stejné služby jako zákazníci v prodejnách nových vozidel,“ říká Pavel Foltýn z Auto ESA a vysvětluje: „Konkurence v oboru je enormní a klient toho dokonale využívá.“ Podle Foltýna je největší zájem o zprostředkování pojištění vozu a o asistenční služby, které jsou poskytovány ve spolupráci s ÚAMK. „Naprostým hitem je však aktuálně možnost vyměnit vozidlo bez udání důvodu a to až do deseti dnů od jeho koupě,“ připomíná Foltýn nový zákaznický bonus v Auto ESA. Podle Foltýna právě tento bonus dává zákazníkům jistotu, že nový vůz bude jejich potřebám plně vyhovovat.

Autor: Auto ESA

Výrazně roste také poptávka po klasických asistenčních službách. „Zákazníci chtějí mít jistotu, že na cestách budou mít v případě potřeby někoho, kdo jim pomůže,“ a vysvětluje: „V případě potřeby pak stačí jen zavolat speciální telefonní číslo a do několika minut se dostaví pracovník, který se pokusí problém vyřešit. Foltýn navíc přidává zajímavý postřeh: „Podle posledního vyhodnocení se ukazuje, že jedním z nejčastějších důvodů telefonátu na Asistenční službu je defekt pneumatiky, došlé palivo a dotaz na cestu.“ A právě takové malé nepříjemnosti způsobují ty největší potíže. Nákup asistenční karty při koupi ojetého vozu v Auto ESA tak lze jenom doporučit. Ušetří to mnoho starostí a především financí.