V autě se dostal až za severní polární kruh. Kdysi bouřlivák, dnes starostlivý táta, který má strach o osud svých šesti dětí. Muzikant, příležitostný zpěvák, podnikatel. Karel Vágner (62). Kupodivu na motocykl by nesedl. Jak dlouho má řidičák a jaké měl první auto: Prvním autem, na které jsem se zmohl, byl starý spartak. Po něm pak přišla modrá Simca 1301 a hned pak jsem se už pyšnil jedním z prvních chryslerů v Praze. Jak si auto vybírá: Především podle pohodlí, které mi nabízí prodejce. Výrazným kritériem je i bezpečnost auta. A to je myslím i poslední kára Mitsubishi Pajero s obsahem 3,2 litru. Velký vůz budící respekt. Nadává-li za volantem: Ani ne. Spíš tu a tam řidiče vytáčím poznámkou, kterou mě kdysi v mládí urazil jiný řidič, když jsem se mu motal před koly. Řekl mi tehdy celkem v klidu: kamaráde, nejprve se to nauč doma na zahradě! To byste koukali, jak to zabírá. Víc než nadávky. Nejhorší zážitek ze silnice: Ten nelze překonat. Bylo to 21. srpna v roce 1968, když se s námi na zájezdu v Mongolsku do propasti zřítil tamní autobus. Přestaly mu fungovat brzdy. Sedm kamarádů tehdy zahynulo. Já boural před třemi léty u Českého Krumlova. Po dvou dnech natáčení jsem si zdřímnul za volantem. Dopadlo to naštěstí dobře. Má auto snů: Nemám. Současné mi docela vyhovuje A co sex ve voze: Řekl bych to takhle: Auta, která jsem v mládí měl, mi byla velmi příznivě nakloněna. No a pro doplnění dodávám, že vozy bez lůžkové úpravy u mne neměly v té době šanci.