Honda Civic je auto tak trochu z jiné planety. Pozemšťany buď nadchne, nebo ho budou naopak zcela odmítat. Každopádně všude, kam tento zatím ještě ne úplně běžný model přijede, je předmětem mnohdy vášnivých rozhovorů. Z boku zaujme nádherný sportovní klínovitý profil, ale při pohledu na čelo a zadní partii poněkud překvapí absence klasických reflektorů. Světla jsou v pásech probíhajících celou čelní, respektive zadní částí. Když svítí ve tmě, nepodobá se nový civic žádnému jinému současnému autu. Civic je určen pro mladší energické lidi, kteří nechtějí stát v řadě a design je pro ně téměř vším. Proto jsou autu, které je chytne za srdce, schopni odpustit i některé věci, které snižují jeho praktičnost. Možná pro někoho až směšně bude působit startování. Klíčkem se nejprve zapne zapalování a pak přichází na řadu vlevo od volantu umístěné startovací tlačítko. To je opravdu jen pro startování. Motor se vypíná již klíčkem. Kdo je zvyklý sledovat provoz za sebou ve velkém vnitřním zpětném zrcátku, má tentokrát trochu smůlu. Zadní sklo totiž půlí spojler. Díky tomu, že je nádrž umístněna pod předními sedadly, má Honda Civic slušný zavazadlový prostor a unikátní systém sklápění zadních sedadel. Nicméně cestující na zadních sedadlech (kromě toho, že vzrostlejším vzhledem k profilu karosérie chybí místo nad hlavou) nemají kam zastrčit nárty. Zvláštní je design palubní desky se třemi! displeji, mnohé ovladače jsou umístěny netradičně, ale na to se dá rychle zvyknout. Stejně jako na velice dobré jízdní vlastnosti.
Honda Civic 1,8 Sport Max rychlost: 205 km/hod. Zrychlení 0-100 km/hod.: 8,9 s Zavazadlový prostor: 415 dm3 Kombinovaná spotřeba: 6,4 l /100 km Cena od: 549 000 Kč