Juke Nismo RS tady je a minimálně jako Nismo vypadá. Opravdu, sportovní bodykit se Japoncům mimořádně povedl. Působí dostatečně agresivně a výrazně, nikoliv však přehnaně kýčovitě. Do Nisma se samozřejmě také velice hodí sedačky od Recara. Ovšem pozor, jsou dost nekompromisní. Ostatně jako celý Juke Nismo RS. I kvůli vyšší stavbě je podvozek hodně tvrdý. Crossover neustále poskakuje, s každým hrbolkem hned pospíchá k posádce. Na druhou stranu v zatáčkách jsou náklony opravdu nicotné, Juke Nismo RS se prakticky nehne.
Nejlepší vychytávka
Zakroucené pasáže s pokud možno kvalitním podkladem se vůbec dají považovat za nejlepší oblast výskytu ostrého křížence. V těchto podmínkách výrazně pomáhá samosvorný diferenciál, díky kterému se Juke Nismo RS do oblouku vrhá až bezhlavě. Tedy na suchu. Když zaprší, budete se často potýkat s trakcí.
Výkon vzbuzuje nadšení
Výkon 160 kW vzbuzuje nadšení, stejně tak i počáteční charakteristika, kdy se do nějakých 2500 otáček neděje skoro nic a pak se přeplňovaná šestnáctistovka najednou chytne. Ovšem nijak zvlášť důrazně, v tu chvíli ještě pořád doufáte v nějaký efektnější závěr. Nic dalšího se už ale nekoná. Trochu nemastná neslaná, tahle šestnáctistovka DIG-T.
Motor a převodové ústrojí
Zážehový přeplňovaný čtyřválec. Rozvod DOHC, 4 ventily na válec. Pohon předních kol. Šestistupňová manuální převodovka. Zdvihový objem 1618 cm3. Výkon 160 kW při 6000 ot./min, točivý moment 280 N.m při 3600–4800 ot./min. Nejvyšší rychlost 220 km/h. Zrychlení z 0 na 100 km/h 7,0 s. Spotřeba město/mimo město 7,2/9,6 l/100 km. Emise CO2 165 g/km. Kombinovaná spotřeba 5,7 l/100 km. Celková záruka a na lak 3 roky, 12 let na neprorezavění karoserie. Základní cena 589 000 Kč.