Toyota Yaris Nová Toyota Yaris bude mít evropskou premiéru. Do délky je sice o 2 cm kratší než dřív, ale rozvor, který je rozhodující pro místo uvnitř, vzrostl o neuvěřitelných 9 cm. Mercedes třídy S Po sedmi letech přichází Mercedes-Benz s inovací svojí luxusní třídy S. Jak už to tak při modernizaci auta skoro vždy bývá, nový »medvěd« vyrostl do všech stran. Ve výbavě všech nových Mercedesů S je také vzduchové odpružení Airmatic, které od 120 km/h výše (nebo ve sportovním modu) snižuje světlou výšku o 20 mm. Mazda Sassou Německé vývojové středisko Mazdy připravilo studii Mazda Sassou. Jde o třídvéřový hatchback poháněný přeplňovaným zážehovým tříválcem 1.0 DISI (Direct Injection Spark Ignition) s přímým vstřikováním paliva. Automobil s nízkým aerodynamickým odporem a malými emisemi je určený mladým řidičům, kteří si kupují automobil poprvé. Místo klíče je pro řidiče připraven USB flashdisk, který se připojí k palubnímu hard disku. Ford Iosis Zajímavou studii připravil Ford. Jeho v Itálii ručně vyrobená novinka nese jméno Iosis a zjevně by nemuselo zůstat jen u studie. Ford zde nabízí několik novinek. Třeba čtyři vzhůru výklopné dveře, které se otevírají pomocí elektromotorků. Zcela také chybí B sloupek mezi oběma dveřmi. Iosis by mohl být předobrazem nového Fordu Mondeo, který by se měl objevit v roce 2007. Seat Altea FR Španělská automobilka SEAT ve světové premiéře uvádí prototyp Altea FR, který jasně naznačuje podobu připravovaného sériového modelu, jenž bude na trh uveden začátkem roku 2006. Altea FR je poháněna novým šestnáctiventilovým turbodieselem 2.0 TDI o výkonu 170 k/125 kW, který se stává historicky nejvýkonnější vznětovou pohonnou jednotkou značky SEAT. Vyšlechtěný turbodiesel, který vznikl vývojem známého motoru 2.0 TDI o výkonu 140 k, přenáší svůj výkon na přední kola prostřednictvím manuální šestistupňové převodovky. Altea s ním dosahuje rychlosti až 208 km/h a z klidu na 100 km/h dokáže zrychlit během pouhých 8,6 sekundy. VW: Obdivuhodný motor.... Domácí automobilka Volkswagen ve Frankfurtu představuje zážehový motor 1.4 TSI s přímým vstřikováním benzinu do válců, který z objemu pouhých 1,4 l dává výkon neuvěřitelných 125 kW/170 k. Klíčem k těmto mimořádným parametrům je systém zdvojeného přeplňování do série uspořádaným turbodmychadlem a mechanickým Rootsovým kompresorem. Výsledkem tohoto unikátního řešení je kompaktní lehký agregát o objemu jen 1,4 l, jehož parametry jsou však srovnatelné s nepřeplňovaným zážehovým motorem o objemu 2,3 l, přičemž ovšem jeho spotřeba je o pětinu nižší! Unikátní motor 1.4 TSI/125 kW je určený pro model Volkswagen Golf GT, který se na českém trhu objeví koncem tohoto roku.
Frankfurt: Co tu lze také vidět?

(autor: )
Autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem začíná! Co na něm můžeme kromě nové škodovky obdivovat? Třeba inovovaný luxusní Mercedes-Benz!