Jestli se Peugeot 607 před lety s lehkostí zařadil mezi oblíbené luxusní limuzíny, tak nyní má šanci vystoupat ještě výš. Pod kapotou mu tluče zcela nové srdce: Motor 2.7 HDI V6, výsledek vývoje skupiny PSA a Fordu, byl představen na zářijovém autosalónu v Paříži. Blesk měl před několika dny možnost vyzkoušet si ho v italském letovisku Kalábrie. Dojmy? Přímo skvělé! Doslova "Lví srdce"... Lehčí, dynamičtější a tišší. Maximální výkon: 150 kW (204 km/h) při 4000 ot. za min. Maximální rychlost: 230 km/h. Zrychlení z 0-100 km/h: 8,7 vteřin. Spotřeba: 8,4 l/100 km. Je vybaven automatickou šestistupňovou převodovkou s ovládáním Tiptronic. Technické inovace tohoto agregátu jsou patrné například i u odlehčeného bloku válců z kompaktní slitiny a sofistikovaného systému vstřikování. Agregát je dodáván s bezúdržbovým filtrem pevných částic (FAP). Jeho životnost je také posunuta za hranici 200 tisíc kilometrů. Spolu s motorem se Peugeot 607 chlubí i inovacemi exteriéru a interiéru. Výbava obsahuje např. osm airbagů, vícebarevný display, omezovač rychlosti, systém RT3 (rádio, telefon, navigace), zvukové parkovací systémy, detektor podhuštěných pneumatik, automatické zapínání světlometů při snížené viditelnosti (např. při vjezdu do tunelu), atd. Cena vozu s motorem 2.7 HDI pro český trh ještě není stanovena. Peugeot předpokládá, že se nezmění cílová skupina: Model 607 kupují převážně movití podnikatelé či vládní činovníci. Soukromí zákazníci tvoří pouze třetinovou skupinu.
Peugeot 607: Lví srdce

(autor: )
Zpět
na
Peugeot 607 se pyšní novým motorem 2.7 HDI V6, který vznikl jako výsledek vývoje skupiny PSA a Fordu.