Je vrcholem v nabídce dané modelové řady a tomu odpovídá i výbava a technika. Pod přední kapotou nalezneme dvoulitrový čtyřválec vycházející ze stejně objemného motoru modelu GTi, nicméně pro vrchol RC dostal například časování ventilů a jeho maximální otáčky byly posunuty k 7300ot. Tím se dostal jeho maximální výkon na 177 koní a 202 Nm, se kterými umí model 206 RC akcelerovat na stokilometrovou rychlost za 7,4s a jeho maximální rychlost se usadila na 225 km/h. Oproti ostatním dvěstěšestkám se RC liší nejen většími, sedmnáctipalcovými koly, ale i kompletním kitem karoserie, čirými reflektory, mohutnějšími nárazníky nebo chromovanou koncovkou výfuku. Podobně je na tom i vnitřek, kde nalezneme sportovně tvarované sedačky, kožený volant, hliníkové pedály a hlavici řadící páky. Již v základní výbavě ale nechybí ani airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy, ABS, elektronický rozdělovač brzdných sil, stabilizační systém ESP a protiprokluzový ASR nebo systém podpory brždění v kritických situacích (EVA). Stejně tak tu ale nalezneme i automatickou klimatizaci, antireflexní čelní sklo, automatické stěrače a světlomety, vyhřívané sedačky nebo elektricky sklápěná boční zrcátka a rádio s CD přehrávačem. Kolik si na něj musíte připravit? Základní cena modelu 206 RC na českém trhu byla stanovena na 669 000 Kč...
Peugeot 206RC na našem trhu

(autor: )
Zpět
na
Příznivci rychlých kol a značky Peugeot dnes budou slavit, i na náš trh totiž dorazil ostře laděný model 206 RC.