A je pouze vějičkou, která má prodávat vůz o 110 tisíc korun dražší.
Nový vůz Alfa Romeo MiTo má být podle reklamy k dostání ve Švýcarsku od konce letošního července, ale ve skutečnosti neexistují ještě ani testovací vozy a automobil nebude k dostání ani od podzimu.
Klamavá reklama naštvala osmadvacetiletou Švýcarku Lisu Morf, která o koupi propagovaného vozu vážně uvažovala. „Dealer mě chtěl ale přesvědčit, abych si koupila dražší auto, a dokonce přiznal, že reklamovaný model na plakátech je pouze lákadlem,“ tvrdí Morf.
„Je to neuvěřitelné. V celé naší zemi není k dostání jediný vůz levnějšího modelu,“ odsoudila klamavou reklamu Sara Stadler, šéfka Švýcarské společnosti na ochranu zákazníků.
Alfa Romeo láká reklamou na neexistující vůz

Fotografie
(autor: internal)
Zpět
na
Billboardy a tisíce reklamních letáků automobilky Alfa Romeo zaplavily Švýcarsko, aby propagovaly nový vůz MiTo v přepočtu za 370 tisíc korun. Jenže tenhle laciný čtyřkolý mazel ve skutečnosti vůbec neexistuje!