"Na lince mezi Chebem, Karlovými Vary a Prahou jsme v roce 2014 každý den přepravili přibližně o 100 cestujících více než o rok dříve. Jsou to téměř dva celé autobusy navíc denně," popisuje růst přepravních ukazatelů Kašická.

Zatímco spoj Student Agency stojí z Karlových Varů do Prahy 160 korun, s Autobusy Karlovy Vary přijde lístek na 150 korun a s Dopravním podnikem Karlovy Vary 140 korun.

Linka mezi Karlovými Vary a Chebem je v absolutních číslech třetí nejvytíženější ze všech vnitrostátních linek společnosti Student Agency v České republice. Odpovídá tomu také množství použitých kelímků na teplé nápoje a vypité kávy, cappuccina, čokolády nebo čaje. "Jen v loňském roce jsme našim klientům zdarma podali 750.000 porcí horkých nápojů. Stevardky kelímky na této lince nejčastěji plnili horkou čokoládou," doplnila Kašická.

Autobusy Student Agency jezdí na lince Karlovy Vary - Praha od roku 2007. V roce 2012 byla prodloužena do Sokolova a Chebu. Autobusy Student Agency na tuzemských a mezinárodních linkách využilo loni přes 6,7 milionu cestujících, což je nejvyšší číslo v historii společnosti. Denně s nimi cestovalo v průměru o 1935 klientů více než v předešlém roce. Obrat autobusové divize vloni dosáhl částky téměř 1,2 miliard korun a meziročně tak vzrostl téměř o 15 procent.