„V minulém roce jsme prodali téměř 167.000 letenek za 1,8 miliardy korun. Polovinu z nich si lidé koupili přes internet, což je o 28 procent více než v roce 2013," uvedla spolumajitelka Asiany a portálu Letuška.cz Šárka Litvinová.

Mezi nejpopulárnější destinace patřily podle množství prodaných letenek v minulém roce Paříž, Moskva a Frankfurt. Přestože společnost meziročně prodala o 11 procent letenek více, předpokládá, že celkový trh spíše klesal.

Firma loni investovala 16 milionů korun do hardware a software. Šlo o největší roční investovanou částkou od založení společnosti, uvedla Litvinová.

Letuška na Českém trhu působí od počátku devadesátých let. Od roku 2012 vstoupila na Slovenský trh pod doménou Superletuska a následně pak spustila prodej letenek v Bulharsku na portálu Airmeti.

cfr mol