ERGO spravuje portfolio 120.000 zákazníků, zaměřuje se na privátní klienty. V nabídce má především životní a úrazové pojištění, pojištění majetku a cestovní pojištění. Společnost se také specializuje na soukromé zdravotní pojištění cizinců.

V uplynulé letní sezoně připadlo nejvíce zásahů asistenční služby na měsíc srpen, a to téměř na dvojnásobek běžného měsíčního průměru. Za období květen až září 2014 eviduje ERGO nejvíce asistenčních případů v Chorvatsku, které je nejčastější dovolenkovou zahraniční destinací tuzemských turistů. Konkrétně jde o více než 16 procent asistencí, uvedla členka představenstva pojišťovny Jana Jenšová.

ERGO se stále více zaměřuje také na majetkové pojištění. Jeho objem v počtu smluv vzrostl za první tři čtvrtletí letošního roku o deset procent ve srovnání s koncem loňského roku, v objemu pojistného je to ještě o dvě procenta více.

Pojišťovna, která na českém trhu působí od roku 1994, je dceřinou společností ERGO Austria International AG. Ta patří k mezinárodní pojistné skupině ERGO.