Milionářka Paris Hilton se stala tváří německé značky šampaňského Rich Prosecco. To se prodává v plechovkách jako pivo či laciné víno. Možná proto je kampaň pojata velkolepě a skandalistka se v ní objevuje třebas i úplně nahá celá pokrytá zlatou barvou. Paradoxní na celé věci je, že Paris má s alkoholem problémy a za řízení pod jeho vlivem si odseděla více než dvacet dní za mřížemi. Nápoj se zatím prodává pouze v Evropě, na trhy v USA má proniknout příští rok. Značka nabízí celkem tři druhy šampaňského. Klasické a dva druhy méně alkoholického ovocného - Royal s příchutí jahod a Passion s příchutí exotického ovoce. V červnu letošního roku šla Paris za mříže. Soud ji tam poslal za opakované řízení pod vlivem alkoholu a porušení podmínky. Šestadvacetiletá problémistka to notně okořenila hysterickými scénami. A po propuštění, v Den nezávislosti, k Američanům promluvila se slovy: "Šťastný 4. červenec všem, a pamatujte, abyste byli zodpovědní a řídili podle předpisů! Dávám na vás všechny pozor."