Kapela Spice Girls nenechává na svém světovém turné nic náhodě, a tak si velkolepý návrat na scénu pojistí i televizní reklamou. Kostýmy na velkolepou show jim navrhne Cavalli, pilotovat jim bude sám John Travolta svůj boeing a předvánoční televizní vysílání zahltí svojí reklamou. Za spot pro světovou síť supermarketů a hypermarketů získá každá z holek po milionu liber. "Tesco je jedním z hlavním sponzorů turné a bylo ochotné udělat vše pro to, aby získalo Spice Girls do své vánoční reklamní kampaně. Milionový honorář pro každou ze členek je toho důkazem," říká zdroj blízký vyjedvání Teska s managementem kapely. Reklama se ponese v tradičním vánočním stylu a měla by být pojata jako retro. Spice Girls čeká docela hektický konec roku. Dvanáctého listopadu se na pultech obchodů objeví jejich nové album a začátkem prosince vyjednou na světové turné. A zájem o jejich vystoupení je nevídaný. První koncerty byly přes internet vyprodány osmatřicet vteřin po uvedení do prodeje.