Čtvrtníčku, kamaráde, proč jsi mě zabil?! Tuto otázku si marně pokládá Zdeněk Dolejší (38), jemuž známý komik Petr Čtvrtníček (43) zařídil mediální smrt. Již čtrnáct dní za něj odříkává na internetové televizi nekrolog a zařídil, aby se v seriózních denících objevilo Dolejšího úmrtní oznámení. Dolejší fingovanou smrtí nejen přišel o zakázky, ale když přátelé volali jeho ženě kvůli termínu manželova pohřbu, ta se zhroutila. Petra Čtvrtníčka poznal Zdeněk Dolejší v České televizi při natáčení Alles Gute v roce 2000. "S tebou mám ještě plány, ani nevíš jaký, oslovil mě tehdy Čtvrtníček," vzpomíná Dolejší, který pokládal populárního baviče za svého dobrého kamaráda. Čas od času mu prý skutečně sehnal nějaký kšeft, nikdy ale za horentní sumy a nebyla to taková vystoupení, jaká by si Dolejší představoval. "V rodině máme tradici žonglování talíři, dělal to děda i táta," vypráví o svém snu umělec, který dokáže žonglovat talířem i na osmimetrové tyči. Místo toho ubohého muže, který je rozený dobrák a v reakcích spíše jednodušší, čím dál více ztrapňoval. "Vrcholem byla parodie na Vaška a Evu v internetové televizi, kterou režírovala Čtvrtníčkova partnerka Vlasta. Po dvanácti dílech, kdy měl velmi nepříjemné ohlasy a skončila mu smlouva, odmítl pokračovat. Reakce na sebe nedala dlouho čekat. Čtvrtníček mu řekl, že bude ještě litovat, a od druhé červnové soboty se ve třech seriózních denících začala objevovat Dolejšího úmrtní oznámení. Nekrolog odříkává i pan Čtvrtníček přímo v oné internetové televizi. A ještě se u toho drbe v rozkroku," rozhorluje se Dolejšího manažerka Jana Ševčíková. Sám Dolejší byl v šoku. "Volali lidé, kondolovali manželce, ptali se, kdy bude pohřeb a že chtějí přispět na věnce. Vůbec jsem nechápal, jak mi mohl Petr něco takového udělat," svěřil Blesku Dolejší. Za Čtvrtníčkovou pomstou podle jeho týmu stojí i to, že se Dolejší stále častěji prosazoval bez bavičovy pomoci, pracoval na akcích i s dalšími známými tvářemi jako Milan Šteindler, Vojta Kotek či Libor Bouček, a dokonce se jeho obličej objevil i v celoplošné billboardové kampani.