Celebrity ovládly reklamu. Důvod je jasný - peníze. Propagují za tučnou odměnu projímadla, balenou vodu, instantní polévky i celé prodejní řetězce. Desetibojař Tomáš Dvořák se však projevil jako začátečník. Za to, že se oblékl do zahradnického si místo peněz vzal kytky. "Šel jsem do toho, protože se znám s majitelem. Vůbec to není o penězích, za reklamu mám volný účet pro nákup rostlin," řekl Blesku trojnásobný mistr svět v desetiboji Tomáš Dvořák, který se pro reklamu kamaráda dokonce oblékl i do zahradnického. Ostatní celebrity šly raději do peněz. Například za honorář k 15. výročí jednoho potravinového řetězce by si mohla Míša Dolinová pořídit novou octavii. "Byla to čtyřměsíční akce a šla jsem do toho, protože jako každá žena stále nakupuju," vysvětluje Míša. Její kolegyně Valerie Zawadská propagovala v reklamě jinou sérii obchodů. "Za peníze jsem si pořídila chalupu, po níž jsem celý život toužila," říká upřímně Valerie. "Takové peníze bych nikdy v divadle nevydělala. Navíc byla reklama spojena s Velmi křehkými vztahy, protože jsem všude byla za hospodyni." Ani letitý soupeř Tomáše Dvořáka, Roman Šebrle nezahálí. Olympijský vítěz je kmotrem luxusního bydlení a mimoto se stal tváří řetězce, který se holedbá, že je stejně jako on, jedničkou na trhu. Tomáš Krejčíř a Linda Rybová dělají pro výrobce bot, Helena Vondráčková vychvaluje jednu slovenskou zmrzlinu, Iva Kubelková müsli tyčinky.