Jan Čenský si přes lékařský plášť přehodil bundu, Tereza Kostková si strkala ruce do kapes a Petr Nárožný hudroval kvůli letadlům. Všichni měli "spicha" v exteriérech psychiatrické léčebny v pražských Bohnicích, kde se točily scény třetí řady seriálu Pojišťovna štěstí. "Musíme se vždycky trefit mezi dvě letadla. Tady jsme v přistávacím koridoru," nabádal z amplionu režisér Jiří Adamec. Nad hlavami se každou chvíli vznášely stroje mířící na pražskou Ruzyni. "To je těžký. Z toho budou postsynchrony," stěžoval si na hluk Petr Nárožný, kterého tak bude čekat práce na dalším ozvučování ve studiu. A k tomu ještě občas zaštěkal za plotem pes a do areálu v části bývalého statku vjel i traktor. Pojišťovna se točí doslova raketovým tempem a na jeden díl potřebuje asi 7-8 dní natáčení. Scenáristka také píše jako o život a oproti natáčení je v předstihu pouze jednoho až dvou dílů! A režisérský nezmar Jiří Adamec si jen pochvaluje, že mu to všechno běží jako na drátkách, i když burácejí letadla.