Co se to stalo s naší velemocnou TV Nova? Svůj největší poklad - "novácké" tváře slavných - dává do výprodeje! Chcete se smát na firemním večírku hlodům Petra Rychlého? Toužíte mít na dětském dnu skotačící bláznivé Gondíkovy? Žádný problém. Televize Nova to za "pár babek" zařídí! Rozhodla se totiž rozšířit svoje pole působnosti a zařídila si prachobyčejnou "reklamku". Má to vůbec zapotřebí? Naplňovat si svůj žok už takhle plný "melounů"? Asi ano. Nova je nenasytná. Jejím hlavním lákadlem jsou ty naše největší celebrity, které jsou divákům už notoricky známé. Agentura, která je dceřinou společností TV Nova, slibuje proto přípravu firemního večírku, společenského rautu, sportovní akce nebo také zábavného odpoledne či dětského dne. Veškeré starosti zájemci prý mohou nechat na bedrech Novy. Ta na prezentačních materiálech své nové agentury dokonce slibuje, že na akci přidá i prvky originality. Chce jediné - dobře zaplatit. Přestože informace o cenách Nova nezveřejňuje, vystoupení našich předních bavičů přijde na společenských akcích běžně na několik desítek tisíc, tváře známé ze seriálů jsou pochopitelně dražší. Kateřina Brožová obvykle zazpívá za osmdesát tisíc a na Blanarovičovou prý stačí čtyřicet. Vcelku "zadarmo". "Jsme tu pro vás!" hlásí také hrdě agentura. Bavičské vstupy, úryvky z muzikálů, taneční choreografie, skupiny k tanci i poslechu, tohle všechno vám "novácké" tváře ve výprodeji zařídí. Agentura má ovšem záběr mnohem větší. A tak není problém objednat si šou "veřejnoprávních" Saskie Burešové, Violy Ottové, Marka Ebena nebo dokonce celovečerní komponovaný pořad Abeceda hvězd Vladimíra Hrona. "Kam jsme se to dostali?" ptají se jedním hlasem zaměstnanci naší nejsledovanější televize. Odpověď už ale nedostali.