Kdo z moderátorů na Nově je nejbohatší? Světe, div se! Leoš Mareš (27)! Průvodce hitparádou Eso si udělal k Vánocům konečně malou radost - koupil nové ferrari za 3,8 miliónu Kč! "Jak jste se to dozvěděli?" reagoval nejprve Leoš Mareš zaskočeně. Nakonec "přiznal barvu". Sám se ale ocitl v pasti, protože do ulic se teď se svým luxusním vozem bojí. Mareši, kde ty na to bereš? Leoš Mareš je možná nejmladším multimilionářem největší české televize! Jak Blesk exkluzívně vypátral, za zbrusu nové žihadlo platil dokonce hotově v pětitisícových bankovkách. Že by na takový superluxus na čtyřech kolech stačilo pouhé provokování v kožiších a svérázné, někdy až drzé moderování i rapování? Za natočení jednoho dílu Esa dostává podle našich informací 30 000 až 40 000 korun, za moderování "slavíků" si připsal kolem 50 000, k tomu si přivydělává jako moderátor rádia Evropa 2, uvádí i večírky, za ten vánoční v Brně měl například dostat 100 tisíc korun. Navíc za slušnou sumu "narepoval" i reklamu pro McDonald's - to vše je ale při jeho nadstandardních životních nákladech pořád málo. Navíc si nedávno pořídil byt, který velkoryse přestavuje, a své přítelkyni daroval nové auto... "O nadupaném sporťáku jsem snil odmala asi jako každý kluk. Když se teď naskytla příležitost, tak jsem po ní skočil," vylíčil Blesku svůj dávný sen. Ve svém vybájeném sporťáku zatím svezl jen svou přítelkyni Moniku Poslušnou (28), s níž prý chodí už pět let, a také maminku. Jak se jim to líbilo? "Ani moc ne. Bály se, i když jsem jel pomalu. Je to o zvuku a síle motoru. Teď s tím autem nejezdím. Mám ho na zimu v garáži a čekám, až bude teplé počasí," dodává Mareš. Na svou první jízdu vyrazil téměř potají, a tak se mu výmluva na zimu a špatný povrch silnic vlastně hodí. "Až s ním vyrazím do ulic, vůbec nevím, co se stane. Děsí mě to a mám z toho strach," přiznává, i když trochu nerad. "Nechci totiž na silnicích »machrovat« a provokovat," tvrdí Mareš. Přitom právě on dokáže velmi dobře provokovat i bez auta. Dá se mu to tedy věřit? "Je to skutečně tak. Jsem vystrašenej a rozpačitej, i když jsem s tím musel počítat. A samozřejmě mám i strach, aby mi auto někdo neukrad," dodává. Místo, kde ho má garážované, proto úzkostlivě tají. Své vášni a touze mít kultovní vůz propadl totálně. "Není těžké zamilovat se do krásného auta, to vědí všichni chlapi. A Ferrari Modena 360 je moje nejoblíbenější. Miluju všechno, co má krásný design. Po ferrari jsem snil od dětství a můj sen se mi splnil. Na tohle auto jsem si vlastně šetřil od začátku, a protože jsem byl hodně pracovitej, vydřel jsem si na něj. Část peněz ale musím ještě splatit." V autosalónu podle informací Blesku však Mareš platil hotově... Poslední čtyři roky jezdil moderátor vozem Audi TT. Celkem s ním najel 176 tisíc kilometrů. "Myslím, že s tímhle autem nikdo víc najeto nemá, protože na dlouhé cesty se nehodí, ale já ho používal pořád. Řidičák mám od osmnácti," dodává Mareš. Pravdou však je, že s tímto audi byl v místě svého bydliště na Vinohradech několikrát spatřen s jistým mužem. Že by on byl tím tajemným sponzorem Marešových vášní?