Sotva se pozapomnělo na aféru, kterou způsobila zákulisní fotografie neupravené Evy s bledým obličejem, opary na rtech a vyhaslým pohledem, světová média si zase našla nový důvod k posměchu. Německý Bild tvrdí, že kontrakt Herzigové s luxusní značkou Louis Vuitton končí kvůli jejímu vyhublému tělu a firma si vybrala raději sexy krásku Jennifer Lopez. Stojí ještě Evě kariéra za takové urážky? Světová veřejnost jako by Herzigové nedokázala odpustit bombastický comeback, který v uplynulých dvou letech zažívá. Poprask, který šokující fotografií a sérií článků způsobil britský tisk, okolí gové označilo za cílenou kampaň. "Angličané trochu těžce nesli, že jejich supermodelka Kate Moss je na mateřské a ani o Naomi Campbell nebyl v poslední době takový zájem. Tak se naschvál strefovali do české hvězdy," soudí někteří odborníci z modelingového zákulisí. Z kampaně na objednávku podezřívá britská média i česká manažerka Evy Herzigové a šéfka agentury Czechoslovak Models Milada Karasová: "Pokud vím, bylo to cílené a předem připravené." K anglickému tisku se však nedávno přidali další. Spor s kanadskou značkou La Senza, která Evě odmítla vyplatit honorář 30 tisíc dolarů za sérii fotografií, protože prý na nich má otřesný účes, skončil až u soudu. A do třetice se teď německý Bild Herzigové posmívá, že její kontrakt se značkou Louis Vuitton končí a Evu vystřídá podstatně vnadnější Jennifer Lopez. "Herzigová je v poslední době kost a kůže, není vůbec sexy. Žádný div, že si Louis Vuitton vybral ženu proslulou svým kyprým pozadím," píše Bild. Louis Vuitton přitom podobné informace striktně popírá. "Evě Herzigové prostě v létě končí smlouva. Začne nová sezóna, která si žádá novou tvář. Bylo to tak i v minulosti," vysvětluje Nathalie Beltmanová z českého zastoupení firmy. Nebylo by tedy pro Herzigovou lepší stáhnout se už do ústraní? Jisté náznaky, že si Eva chce od modelingu odpočinout, se už rýsují. V poslední době totiž pracuje hlavně ve firmě svého přítele Gregoria Marsiaje (27), který nedávno převzal vedení nad rodinným podnikem, největší firmou na výrobu bezpečnostních pásů a bot pro piloty formule 1. Možná tak brzy konečně dojde i na starosti mateřské.