Litry šampaňského, speciální mýdla, čerstvá zelenina, saténové povlečení, vybrané značky minerálních vod či desítky pokojů rezervovaných pouze pro pomocný personál. Tak to jsou jen jedny z mnoha požadavků, které mívají hvězdy hudebního showbyznysu předtím, než vám sdělí výši svého honoráře. Producenti, pořadatelé koncertů a také novináři se shodují, že hvězdy jsou rok od roku rozmazlenější a zhýčkanější. Pozvat skutečnou hvězdu někam koncertovat není jen tak. Kromě velkého finančního obnosu je také zapotřebí nutná dávka trpělivosti. Tak například dívky ze skupiny Destiny´s Child musejí mít vždy k dispozici mýdlo výhradně značky Dove. Hvězda Pobřežní hlídky David Hasselhoff (50) zase neudělá krok bez své oblíbené minerální vody Evian. Takové Madonně (44) je ale značka vcelku jedno. Požaduje jediné – mít kolem sebe naprosto všechno, co jen jde, ze saténu. Hoteliéři tak před jejím příjezdem mění nejen povlečení na postelích, ale také župany a dokonce převěšují i závěsy. Jennifer Lopezová (32) si naopak potrpí na pompéznost, a také na jahody. Nejen, že sebou všude vozí doprovod, který častokrát čítá i padesát lidí, chce se také vozit v automobilech nejlepších značek a hlavně požaduje nejlepší bydlení. „S Jennifer je to trošku obtížnější. Má vlastní agenty, kteří jí zajišťují přejezdy a ubytování. Nejhorší je, když ve městě nenajde vhodný hotel. To je pak ochotná bydlet třeba i ve vedlejší zemi a přelétávat vrtulníkem, jen aby měla to nejlepší,“ prozradil jeden z bývalých zpěvaččiných zaměstnanců.