O tom, že muži na komfortu a designu spodků nijak nelpí, velkého sporu jistě není. Otázkou je však nuda, nedostatek kreativity, která se jim vyčítá. Z řady průzkumů vyplývá, že za nudné české ženy považují chlapy, jež nosí bílé, černé případně šedé slipy. Plátěné trenýrky s kostičkou. K paletě zářivých barev nesáhnou. Na potisk kačera Donalda, jenž vévodí klínu chránícímu jejich mužství, koule odvahy nemají… Ve tmě svítící (na party prý vhodné) neónové dezény ignorují.

Tanga? Opravdu tanga?

Gusto leckterých žen je zřejmě různé, jak napovídá šetření. Možná právě dámy se postaraly o překvapivé zjištění nákupního rádce jednoho masivně navštěvovaného portálu určeného k vyhledávání cen zboží, podle nějž byla za poslední měsíce ze sortimentů spodků nejvíc úspěšná pánská tanga leckdy nazývaná brazilky. O tento model spodků (jakýsi pancíř mužství jištěný pásky či šňůrkami na bocích a v půlkách zadku), projevilo zájem 31% kupujících! Zatímco o slipy s těsnou nohavičkou tzv. boxerky jen 29 %. Prodej spodků plavečkového střihu činil 28% a tradiční trenýrky se na objemu prodeje podílely 12%.

 

O tzv. jégrovky, nebo také podvlékačky se statistika ani šetření trhu nezmiňují. Tahle kdysi běžná součást zimního bavlněného prádla ze sortimentu standardní nabídky nejspíš zmizela a v hi-tech termo podobě je okrajovým zbožím určeným pro sporty, nikoli pro běžné nošení. A tanga se naopak v prádelnících českých mužských zabydlují. Pokud nejde o ryzí záležitost erotických výzev, rádoby vtipných dárků partnerek, jedná se o revoluční zjištění. Těžko si tanga na mužích, jinoších, jež vidím na ulici, v metru, představit. Leopardí vzory, krajka, vzhled latexu…

 

Jak na to pánové?

*Bez ohledu na proklamovanou nudu, nedostatek hravé kreativity, jež řada žen mužům vytýká, platí, že neutrální tóny bílé, šedé, plus černá jsou základem kultivovaného pánského prádelníku.

* Mickey Mouse, Kačer Donald, hvězdy, motiv americké vlajky a podobné rádoby vtipně efektní motivy (ať v plošném dekoru či jako dominanta rozkroku) jsou s elegancí v těžkém rozporu. Některé ženy zřejmě nadchnou, ale jiné mohou (podobně jako nahý, k akci připravený samec v ponožkách) vyděsit.

* Při nákupu na internetu pozor na velikosti – jejich tabulky se nemusí u různých značek shodovat. Liší i i sortiment masově oblíbené zn. Calvin Klein.

* Do prádla se vyplatí investovat. Odměnou je komfort jeho nošení, estetický vzhled a také delší trvanlivost výrobku.

* U slipů a tzv. boxerek s přiléhavou nohavičkou je dobrým standardem bavlna s příměsí elastanu, jenž zaručuje tvarovou paměť. Luxusnější výroky jsou záležitostí jemných a vzdušných materiálů z revolučních syntetických vláken. U spodků s širokou nohavicí zvaných trenýrky, je žádoucí bavlněná tkanina (nejlépe popelín) anebo aristokratické hedvábí. Úplet je značně asexuální.

* Měřítkem výběru je kromě materiálu i střih, zpracování a četnost švů včetně pružnosti a vsazení gumy, která je v pase u drtivé většiny modelů.

* Dobře oblečený, vkusem jištěný muž (stejně jako žena) ví, že jeho prádlo by mělo stylem korespondovat se svršky oblečení. Že trenýrky svobodomyslného boarding stylu pod smoking, formální outfit nepatří. Stejně jako boxerky s potiskem. A ona tanga jsou jen pro vyvolené postavy Adonisů.

Fotogalerie
8 fotografií