Pro svou novou kampaň si totiž vedení firmy najalo krásnou čokoládovou zpěvačku Beyoncé Knowles (27), ale pro reklamní billboardy nechali její pleť počítačově zesvětlit.
"L'Oréal má hodně co vysvětlovat. Znamená to, že černoška jim pro kampaň nebyla dost dobrá, a proto z Beyoncé udělali bělošku?" ptají se černošští aktivisté, ke kterým se ostře přidal i vlivný deník New York Post nebo magazín TMZ.
Firma L'Oréal se trapně hájí tím, že Beyoncé pleť na snímcích v žádném případě neupravovala.
A sama Beyoncé? Její mluvčí to odmítl komentovat. Možná i proto, že zpěvačka za pětiletou smlouvu s L'Oréal vyinkasovala 70 milionů korun.
Stáhněte si zvonění Until The End Of Time
110251 pošlete na 907 99 30
Cena je 30 Kč. Provozuje Ringier. Více na www.bleskmobil.cz