Pro svou novou kampaň si totiž vedení firmy najalo krásnou čokoládovou zpěvačku Beyoncé Knowles (27), ale pro reklamní billboardy nechali její pleť počítačově zesvětlit.

Fotogalerie
2 fotografie

"L'Oréal má hodně co vysvětlovat. Znamená to, že černoška jim pro kampaň nebyla dost dobrá, a proto z Beyoncé udělali bělošku?" ptají se černošští aktivisté, ke kterým se ostře přidal i vlivný deník New York Post nebo magazín TMZ.

Firma L'Oréal se trapně hájí tím, že Beyoncé pleť na snímcích v žádném případě neupravovala.

A sama Beyoncé? Její mluvčí to odmítl komentovat. Možná i proto, že zpěvačka za pětiletou smlouvu s L'Oréal vyinkasovala 70 milionů korun.


Stáhněte si zvonění Until The End Of Time
110251 pošlete na 907 99 30
Cena je 30 Kč. Provozuje Ringier. Více na www.bleskmobil.cz