Z několikaměsíčního úsilí jí nakonec pod rukama vykvetla módní značka 6126, která začátkem července uvedla na trh dámské legíny. Ty se rázem staly obrovským hitem.

Herečka, která svou novou módní značku pojmenovala po datu narození své oblíbenkyně Marilyn Monroe (1.6.1926), je abnormálním zájmem o svou kolekci legín u vytržení. Absolutně totiž netušila, že by se její prvotina ve světě módního průmyslu mohla vyprodat za rekordní jeden měsíc.

Jak magazínu E! Online prozradil jeden z majitelů butiků, kteří si tento kousek dámského šatníku vzali do prodeje, zájem o legíny navržené mladou herečkou narůstá geometrickou řadou.

"Už jsem prodával kolekce Victorie Beckham, Britney Spears nebo Mandy Moore, ale o žádnou nebyl tak enormní zájem, jako o kolekci Lindsay. Její legíny byly do měsíce beznadějně vyprodané a další zájemkyně jsme museli umístit na čekací listinu, než nám dorazí další zásilka," prozradil Jaye Hersh.
Ostatní butiky jsou na tom podobně a předhánějí se, aby zlanařili herečku na podepsání exkluzivity, aby její nová kolekce mohla prodávat pouze v jednom ze značkových obchodů.