Fotbalista už na počátku tohoto roku rozžhavil nejednu dámu i pána provokativním vystrkováním svého rozkroku do objektivu fotografa. Druhá kampaň opět zdůrazňuje nejen to, že tam David něco má, prodat se snaží také vytrénované svaly.

Druhou černobílou sérii snímků pro Emporio Armani Beckham vytvořil s prestižními fotografy módních časopisů Mertem Alasem a Marcusem Piggottem. Na oficiálních stránkách EmporioArmani.com se objeví snímky až 23. června, zatímco v časopisech teprve v srpnu. Magazín People.com ale dostal příležitost otisknout jakousi ochutnávku.

Fotogalerie
1 fotografie


První reklamní série kontraktu, který David podepsal s výrobcem spodního prádla Emporio Armani, vyvolala řádný rozruch. Beckham totiž na obrázcích v provokativní poloze vyvaloval rozkrok a vypadalo to, že toho nemá v kalhotách zrovna málo.

Kritické hlasy ho nařkly, že si nechal mužství zvětšit graficky, jeho žena Victoria to ale odmítla a přispěchala s obhajobou svého chotě: „Má opravdu velmi dobré proporce. Má ho skutečně velkého. Opravdu má. Můžete to vidět na té reklamě. Je to celé jeho. Je velký jako výfuk od traktoru!“