Důvod je, jak už to bývá, poměrně jednoduchý aneb za vším hledej peníze. Jde o inzerenty, kteří si kupují uvedení reklamy v hlavním vysílacím čase. Ty si totiž americká televize CBS, která seriál produkuje, rozhodně nechce rozhněvat. Jinak by jí nemusely stačit finance na astronomické honoráře, které hvězdám pořadu platí.
No a o jaké inzerenty se tedy jedná? Jsou to fastfoodové řetězce jako McDonald’s nebo v Americe oblíbený Pizza Hut. Producenti se bojí, že pokud by se některé z postav seriálu udělalo špatně třeba po hamburgeru nebo pizze, mohli by se tito inzerenti urazit a ukončit se stanicí spolupráci. Zjistila to reportérka serveru iDNES.cz.
Oproti tomu asijské restaurace a řetězce v hlavním vysílacím čase neinzerují a producenti tím pádem nemusí na tento druh pokrmů brát žádný zvláštní ohled. A tak postavy seriálu získaly zvláštní schopnost, která jim umožňuje nemít asijského jídla „plné zuby“ ani po mnoha letech, kdy ho jedí pořád dokola.
Zda to platí i o hercích, je jiná otázka. Ale i kdyby se jim za dlouhých devět let asijské jídlo už znechutilo, kvůli pohádkovým honorářům, které za účinkování v seriálu dostávají, se jistě na pár hodin překonají.
Slavný seriál se totiž natáčí během poměrně krátkého času před živým publikem. Jeden díl proto trvá natočit pět až sedm hodin. Herce snímá najednou několik kamer, takže při dialozích se nemusí „střídat“ a opakovat scénu podle toho, kdo je zrovna v záběru. Také reakce publika, které televizní diváci mohou slyšet, nejsou uměle dodané v postprodukci, ale jde o autentické reakce diváků přímo na place.