Americký výrobce limonád PepsiCo posmrtně nasadí do reklamy svých nápojů amerického zpěváka, titulovaného jako krále popu, Michaela Jacksona (†50), který Pepsi propagoval už v roce 1983.

Reklamní kampaň bude zahrnovat televizní spot, zvláštní sérii plechovek Pepsi s Jacksonem a možnost si stáhnout remixy jeho nejslavnějších písní, mezi nimiž je například Billie Jean. Reklamy by se měly objevit ve 20 zemích.

V příštích týdnech budou reklamy s Jacksonem uvedeny nejprve v USA a v Číně a postupně se rozšíří do dalších asi 20 zemí. I když Pepsi spoléhá na nostalgii po Jacksonovi, spojení Pepsi a zpěváka vyvolává i nepříjemné vzpomínky.

V roce 1984 při natáčení reklamy chytly Jacksonovi vlasy a utrpěl bolestivé popáleniny. Podle některých názorů tehdy vznikla Jacksonova závislost na lécích proti bolesti. Zpěvák zemřel v roce 2009.

Fotogalerie
10 fotografií