Navíc tvář Madonny (51) prodává a umí přilákat nové zákazníky. Přesvědčili se o tom i ve společnosti Louis Vuitton, se kterou zpěvačka dva roky úspěšně spolupracovala.

Madonna s hlubokým výstřihem a černými brýlemi v nejnovější reklamě
Autor: keystone

Teď se rozhodla pro změnu a přesedlala k další světoznámé značce – italské designérské dvojici Dolce & Gabbana. Na černobílých snímcích dělá promo jejich nejnovější kolekci na jaro a léto 2010. Cílem reklamy bylo zachytit Madonnu v běžných situacích. Snímky, které nafotil Steven Klein, jsou sexy a provokativní zároveň. Stejně jako zpěvačka, která na nich pózuje v černém korzetu s hlubokým výstřihem a křížem na krku.

Popová diva se před časem nechala slyšet, že by si přála mít páté dítě. Jeho otcem nemá být nikdo jiný než její zajíček, model Jesus Luz (22).