Madonna během turné Sticky & Sweet vystoupila na 85 koncertech před 3,5 milionu posluchačů.

Dosavadní rekord drželo Madonnino turné Confessions z roku 2006, při němž zpěvačka utržila 194 milionů dolarů, když její představení zhlédlo na šedesátce show 1,2 milionu diváků. Vůbec nejvíce vydělala skupina Rolling Stones při turné Bigger Bang v letech 2005 až 2007, jíž tržby vynesly 558 milionů dolarů. Kapela zahrála na 144 koncertech před 4,7 milionu fanoušků.

Madonna odstartovala turné Sticky & Sweet 23. srpna 2008 ve velšském Cardiffu. V rámci jeho první části navštívila západní Evropu, Severní a Jižní Ameriku. V lednu se rozhodla turné obnovit a vystoupit v dalších evropských metropolích včetně Prahy.

Podle berlínského deníku Berliner Morgenpost doprovázelo zpěvačku na turné 18 kamionů. Zpěvačka a její tým si mimo jiné vezli 3500 kostýmů, 200 sad šminek, 120 pudřenek, 100 punčochových kalhot s historickým vzorem, 100 párů nákolenic, dvě cestovní trampolíny a deset velkých kufrů s léky. Zázemí jí vytvářel servisní tým čítající 250 lidí z 20 zemí, mimo jiné chiropraktik, osobní trenér, masérka, 12 švadlen a desítky odborníků na design a módu.

Fotogalerie
11 fotografií

Podívejte se na video: Madonna zkolabovala na koncertě! >>