Nápoj se vyrábí v pražském závodě v Kyjích a odsud se distribuuje i na další zahraniční trhy. Nový produkt Vitaminwater je již dlouhou dobu populární v USA a ve Velké Británii.
Díky Vitamínové vodě rozšiřuje Coca-Cola portfolio a vstupuje do nové kategorie vitamínových vod, která patří k jedné z nejrychleji rostoucích kategorií na trhu. Novinka přináší pro zákazníky tři základní benefity – hydrataci, zdravotní přínosy a vynikající chuť. Nápoje jsou složeny z přírodních ingrediencí, bez konzervantů a s vitamíny pro každý den.
Varianta Defence s příchutí maliny a jablka, obsahuje zinek + vitamín C, které přispívají k podpoře funkcí imunitního systému. Varianta Fiber s příchutí citrónu, limetky a máty, obsahuje vitamín B5 a vlákninu pro podporu zažívání. Nejlépe si Vitaminwater vychutnáte vychlazenou přímo z lednice.
V rámci marketingové podpory nové značky, která cílí na skupinu Gen-Z a Gen-Y (mileniály) byl proto zvolen převážně digital, social a influencer kanály.
„Začínáme v červnu s měsíční geotargetovanou digitální kampaní, která bude exkluzivně pro zákazníky Tesco v ČR a Relay v ČR. V rádiusu 1 km od těchto prodejen budeme targetovat gen-z a mileniály v době jejich spotřeby. Vše je na základě reálných dat," vysvětluje Jiří Kolář, brand manažer Coca-Cola pro značku VitaminWater.
Letní sporty politiků: Pekarová s manželem na vodě, Pavlovo přání, Babiš u jezera i cyklisté ze STAN
Od začátku července do konce srpna bude navíc spuštěna celorepubliková kampaň v Česku a na Slovensku, která taktéž obsahuje prvky digitálu, sociálních médií a hlavně influencerů, kteří budou novinku propagovat. Součástí je i mass sampling v Čechách a na Slovensku, kdy společnost chce, aby spotřebitelé nový produkt ochutnali.
„V neposlední řadě spolupracujeme i s českým olympijským týmem a budeme přítomni na otevření české olympijské vesnice v Mostu, kde bude mít Vitaminwater velkou fan zónu, a navíc budeme spolupracovat s českým olympijským týmem i v digitální formě pomocí dvou speciálních pořadů, kde se Vitaminwater objeví jako aktivní a pasivní produkt placement. Jako bonus budeme mít Vitaminwater i jako nápoj v maratonu v Košicích, abychom nezapomínali i na slovenský trh,“ dodává Jiří Kolář.