Na začátku prázdnin těhotnou Ornellu Štikovou ani její macatou matku, čtyřicetiletou paní Moniku, veřejnost neznala. Nyní jsou na titulních stránkách bulvárních novin, staly se jejich jepičími hvězdami - díky soukromé situační komedii s tragickými prvky, kterou v médiích servírují. A veřejnost jejich komorní příběh o zamilované, naivní a sliby ženatého muže omámené dívce s jistou škodolibostí i jistou empatií hltá. Z přirozené zvědavosti sleduje.
Zmařené iluze, mizerné počty
Tato story má jen čtyři aktéry. Zhrzenou mladičkou milenku Ornellu, jež je rozhodnutá plod lásky s mužem, který je o patnáct let starší než její máma, porodit. Ženatého Pepu, jenž většinu majetku přepsal na manželku Gábinu Partyšovou, jíž patří sídlo na Floridě i rozlehlý bungalov s tenisovým kurtem v Petříkově, kde s Koktou, synem Kristiánem a svými rodiči žije. Kokta vlastní jen luxusní byt v centru Prahy. A ten podle informací Blesku už dost drahnou dobu prodává za dvacet milionů korun. Z utržených peněz ovšem doplatí Gábině čtyři milióny na hypotéku na Petříkov a také se vyrovná s exmanželkou Lenkou a jejich dvěma dětmi, jimž má v rámci vyrovnání dva a půl miliónu doplatit.
Loajální Gábina
Role Gábiny je záměrně malá. Zůstává loajální, navýsost tolerantní ženou a Kokta není tak lukrativní chlap, jak zřejmě Ornella předpokládala. Navíc mlží, jak se dá a poměr s Ornellou se snaží prezentovat coby úlet na jednu noc. Což jeho vyjádření pro tisk pod tlakem okolností dosti popírají. Včetně prohlášení, že ho Ornella podvedla, po celou dobu brala antikoncepci a najednou ji schválně vysadila.
Dokonce se nebrání ani alimentům, byť milence přes média vzkázal, ať jde sakra na interrupci… „Protože nevydělávám, moc to opravdu nebude,“ řekl Blesku s tím, že na přemrštěně vysoké částky čítající šedesát tisíc korun měsíčně, může Ornella zapomenout. Stejně jako na apanáž třiceti tisíc korun před porodem. „Nejsem přece blázen! Kdo kdy slyšel požadovat předporodné. Ty ženy jsou šílené.“
Šílenou ženou kromě Ornelly myslí i její matku. Tu především, neboť ona nyní především komentuje love story dcery v médiích. Faktem je, že způsobem pavlačové dryjáčnice, na nějž v komunikaci přistoupil i mediálně zkušený pan Kokta. Bohužel…
Vítej v klubu
Tragikomedie Ornelly Štikové a Josefa Kokty měla předehru v údajném, v médiích přetřásaném poměru Gábiny Partyšové s jejím dvorním fotografem Danielem Zahrádkou. Kdekdo si mohl, nebo spíš musel myslet, že jde o aranžovanou avantýru, která mediální věhlas moderátorky TV magazínu Top Star podpoří. Ale třeba to bylo jinak – třeba si tím Gábina vyrovnávala účty s Pepou. O jeho poměru s Ornellou už věděla. Kamarád Zahrádka zkrátka pomohl, domluvenou roli sehrál. Navíc se zviditelnil, což se při jeho profesi jistě počítá.
Zatímco Partyšová na jaře poněkud infantilně tvrdila, že se jí zapalují lýtka a Daniel se stal panem Božským jejích erotických snů, fraška Ornelly má mnohem tvrdší scénář, brutálnější režii. To co tato slečna spolu s paní matkou předvádí, je trapné. Nedůstojné. Degustující. Každopádně Ornella na zamilovanou naivku, která podlehla slibům ženáče, nevypadá. Ve svých devatenácti působí – kulantně řečeno – dosti zrale. Ztělesňuje holku krev a mlíko, neklidnou samici na lovu.
Kdo z koho a kdo je vlastně oběť hry?
„Ornella je typ ženy, který chlapy přitahuje. Je to živočišná holka, prostě nadupaná ramlice. A to Gábina není. Ta je příliš sofistikovaná. A chová se jak chlap,“ vysvětlila mi kolegyně, proč se pan Kokta s Ornellou zapletl. Proti této tezi těžko odporovat. Přestože je Gábina krásnější, kultivovanější, dokonalejší. Mimochodem, slečna Ornella opravdu krásná není, jak se často píše v novinách. Byť některé ramlice krásné jsou. Tvrdě podmalované, blízko sebe posazené oči, až příliš plná tvář.
Výraz, jenž má k oduševnělosti dosti daleko. A tělo, které má tendenci k barokním tvarům a jen otázkou času, kdy linie macaté matky, která Ornelle leckdy dělá na společenském lovu garde, dosáhne. Modely s vykrojenými dekolty vyšperkované značkovými kabelkami, diskutabilní elegance ve stylu Pařížské…
Jisté je, že Ornella žádné mimikry nemá. Odér jisté vulgarity nezastírá, její image je čitelná. A muži, které láká, musí vědět, co takové slečny obnáší. Do čeho s nimi jdou. Pan Kokta zřejmě přecenil své síly, stejně jako při obchodování na burze. Ostatně snímky Ornelly mnohé naznačují. Její zjev, oblečení vypovídají beze slov... Nebo se snad mýlím? Jaký dojem máte vy, čtenáři? Pište na online Blesku, nebo můj facebook. Diskutujte pod článkem...