Móda na Českém slavíku očima Iny T.: Óda na radost nebo labutí píseň?
-
Český Slavík po roce opět zapěl i módně, ale dle volby outfitů některých celebrit se jednalo o labutí píseň dobrého vkusu. Black tie je pro mnohé stále nerozluštitelnou záhadou. Pochopitelně nechyběly exhibicí zavánějící kreace.
Měl to být hudbu oslavující, formální, vysoce elegantní a módou pečetěný galavečer. V rukou moderátorů Aleše Hámy (52) a Ondřeje Sokola (54) se však mění ve frašku postrádající vkusnou ironii a sarkasmus. Oba zmínění slibovali inteligentního humoru prostý program, což důkladně dodrželi. Od vulgárně vystrčených zadnic tanečnic v nevhodně zneužitých lidových krojích, přes dětinská gesta až po dvojsmyslné sexuální narážky eskalovala celým programem estráda trapnosti, jež v silném pocitu rozpaků uvězněné diváky katapultovala do toxicitou signovaných 90. let.
A ano, Český Slavík po roce opět zapěl i módně, ale dle volby outfitů některých celebrit se jednalo o labutí píseň dobrého vkusu. Nevhodné svrchníky, zadek odhalující mini šaty i absentující smokingy dávaly na srozuměnou, že dress code Black tie je pro mnohé stále nerozluštitelnou záhadou. Pochopitelně nechyběly exhibicí zavánějící kreace a nutno podotknout, že byť je tato anketa mainstreamové oblíbenosti kvůli grotesknímu pojetí nesledovatelná, v rámci oděvů je lakmusovým papírkem tuzemského stylu. A co letos slavnostní večer indikoval?
- 1.
Ewa Farna (32): Dohromady to neladí 3-
Absolutní vítězka hudební ankety avizovala již dopředu, že oblékne model z dílny tuzemské návrhářky Radky Sirkové. Ta pro ni zhotovila specifický look sestávající z atlasové košile, taftového korzetu a sukní s pásky ze zelené army bandáže. Neodpustím si podotknout, že oproti nepovedeným kreacím minulých ročníků to je vykročení lepší cestou, ale v cíli ještě Ewa Farna úspěšně není. Horní část s pas podtrhujícím korzetem, byť by mohl na bocích sedět lépe, kvituji. Dolní část v podobě sukně je též zajímavá, netradičně pojatá. Dohromady si však části navzájem silně konkurují, nesouzníc jako komplet.
- 2.
Tereza Kerndlová (39) Úhel pohledu lichotil i haněl 3-
Po dvanácti letech absence na udílení cen Slavík dorazivší Tereza Kerndlová pro svůj návrat zvolila róbu z dílny slovenského, v Praze usadivšího se návrháře Michaela Kováčika. Chápu, že skica šatů na papíře působila efektně, avšak realita místy drhla. Celý model s extra hlubokým výstřihem a rovným překladem s ramínky měl totiž jeden dobrý úhel a v těch ostatních róba v horní části působila neforemně, přidávajíc trupu opticky na objemu. Výtku zaslouží i volba šperku v dekoltu, které se se střihem šatů perou o pozornost.
Dočtěte zadarmo celý článekPokračovat ve čtení snadno můžete po registraci.- Registrace je pro vás zcela zdarma.
- Získáte přístup k veškerému bleskovému obsahu.
- Užijete si bonusové akce a výherní soutěže.
Účet už mám Přihlásit e-mailem