Psal se rok 1987 a Dádu režisér Philippe Lefebvre (83) díky její krásné tváři a talentu obsadil do jedné z vedlejších rolí čtyřdílného seriálu Cinéma, který vznikal v Paříži skoro rok.
Srkal ústřice
Patrasová měla několik natáčecích dnů a Delon ji během nich samozřejmě na place zmerčil. Její krása mu zkrátka neušla, a tak ji pozval na večeři. „Dodnes si vzpomínám, jak tehdy srkal ústřice a při tom na mě koukal tím svým magickým pohledem,“ řekla deníku Aha! Patrasová.
Měla krátce po svatbě
Jenže u večeře s tehdy už celosvětovou filmovou legendou zůstalo. „Na nějaké romantické zážitky se ptáte marně. Byla jsem poměrně čerstvě vdaná za Felixe. Těšila jsem se domů, stýskalo se mi po něm,“ dodala Dáda.
Pokukoval i po Dáše!
Byla tak první českou herečkou, do které se Delon zadíval. Dagmar Havlová (71) ho díky svému manželovi Václavu Havlovi (†75) poznala až v roce 1999. Od té doby se jí při každé příležitosti dvořil a vozil jí dárky.
Patrasová a Slováček na společné tiskové konferenci: Hádka kvůli pití a Aničce Luboš Procházka, Daniel Kristl
O čem byl jejich film
Seriál Cinéma, v němž se Patrasová objevila ve vedlejší roli, se vrací k následkům druhé světové války, které přetrvávaly v psychice lidí dlouho po jejím skončení. Filmová hvězda Julien Manda se snaží v ději očistit jméno své matky, bývalé klavírní virtuosky, kterou uvedením filmu Berlínská piána v roce 1953 nařkli z kolaborace s nacistickým režimem. Pod vlivem veřejné skandalizace se pomátla a skončila v psychiatrické klinice.