Porota už minulou sobotu řekla, že Lukáš Pavlásek začal konečně tančit. Co se stalo?
„Ono se nestalo nic. Lukáš podle mě tančí od začátku, jen to tak úplně nevypadalo. Je pravda, že waltz se Lukymu extrémně podařil, a já jsem ho za to musela moc pochválit.“
Nebyl pro vás takovým impulzem fakt, že vám jeden z porotců dal jenom dva body z deseti?
„No Lukáš byl po tom hodnocení paso doble úplně zhroucený. Je velmi citlivý a naprosto vážně se mě ptal, co tam dělal špatně. To mě velmi mrzelo vůči němu, protože se snažil a ta dvojka byla zbytečná. Já ho pochválila, řekla jsem mu, že to charakterově sice nebylo úplně paso doble, nedržel si postavení toreadora, ale krokově udělal všechno v pořádku.“
V prvních vašich tancích vám porota vyčítala, že vám tam chybí základní prvky těch tanců. Proč tam nebyly?
„Byly tam. V tangu jsme měli jen základní variace a v paso doble zase klasický pochod, který je pro paso doble charakteristický, ale problém byl v tom, že u Lukáše to působilo spíše jako parodie, což nebyl záměr. Nebylo to tak, že bychom typické prvky záměrně vynechali. Já ráda dělám věci poctivě, nechci dělat jenom vtipnou show.“
Takže se opravdu snažil?
„Snažil, opravdu se snažil a jsem smutná, že tango, které jsme tancovali jako první, neuznali jako tanec. Podle mě to tanec byl. Dělali jsme základní figury tanga, ale navíc jsme tam dali trochu vtipu, což se dalo očekávat. S Lukášem nejde všechno dělat vážně, vždyť je komik. U waltzu jsme vynechali vtip a soustředili se jen na tanec a romantickou náladu a vyšlo to. U Lukáše ale nikdy nevíte, čím vás během tance překvapí.“
Čím vás například překvapil?
„Lukáš občas bojuje s rytmem a půlku tance paso doble šel trochu mimo hudbu. Tím mě trochu vyvedl z míry, protože na zkouškách trefoval rytmus přesně.“
Když byl Lukáš Pavlásek mimo rytmus, jak jste ho vracela zpět?
„To se dělá těžko, protože on je v transu a nevnímá mě. Lukáš je v tanci rozjetý vlak, který se těžko brzdí, jde do toho s velkou vervou. Snažila jsem se ho nějak zmáčknout, zpomalit ho nebo jsem mu během tance říkala, aby tolik nespěchal. Samozřejmě tak, aby to diváci nepoznali.“
Změnil se jeho přístup poté, co jste dostali v hodnocení svoji první šestku, tedy pro vás zatím nejvyšší známku?
„Je teď hodně motivovaný. Také konečně začíná chápat podstatu tance. Já jsem mu říkala, že v tanci jsou důležité emoce a to by mělo být vidět i v jeho výrazu. On to nechápal. Teprve teď, během waltzu, se rozjel tím správným směrem a mám pocit, že se začíná chovat a začíná se cítit jako tanečník. Mám z toho velikou radost.“
Teď už to vypadá, že ho to baví…
„Už je to mnohem lepší. Diváci si nejdříve mysleli, že on to dělá naschvál, ale opravdu to není nejtalentovanější student. Nicméně je to člověk velmi pracovitý.“
