Rázný krok řetězců: Zavádí placené parkování! Co na to zákazníci?
Některé obchodní řetězce přistoupily k ráznému kroku. Za delší parkování si zákazník připlatí. Systém zavádí hned několik obchodů. Podle mluvčích k tomu mají vážný důvod. A co na to zákazníci?
K velkým supermarketům a obchodům nevyhnutelně patří i parkoviště. Ačkoliv parkování je u většiny obchodních řetězců zdarma, nově si u některých můžete připlatit. A to zejména v případě, pokud přesáhnete stanovenou dobu bezplatného stání. Na případ jako první upozornil server Události 247.
Řetězec Lidl nově rozhodl, že parkovat lze u supermarketu zdarma pouhých 90 minut. Za každou započatou hodinu musí zákazník zaplatit poplatek ve výši 100 Kč.
K podobnému kroku se rozhodla také IKEA. Jak uvádí na svém webu, zdarma lze na místě parkovat 5 hodin. Další hodiny jsou zpoplatněny 50 Kč. Po překročení limitu musí navíc zákazník zaplatit i předchozí využité hodiny.
Podle mluvčí společnosti Lidl Ivety Barabášové má zpoplatnění své opodstatnění. „V minulosti se nám opakovaně stávalo, že parkovací místa určená našim zákazníkům byla blokována dlouhodobě zaparkovanými vozidly,“ uvedla mluvčí pro zmíněný server. Podle Barabášové je 90 minut naprosto dostačující.
S tím souhlasí i někteří zákazníci. „Nakoupeno mám za 20 minut a nevím,co bych tam hodinu dělala. Není si kam sednout a koukat do blba za 100 kč, to můžu z okna zadarmo,“ napsala na sociálních sítích jedna z uživatelek.
Zavedení se u jiných setkalo s kritikou. „Mně by ani nevadilo, že bych platil 100,- na hodinu, ale když bych už platil 100,- na hodinu, tak očekávám parkoviště pod kamerama a třeba i hlídané“ napsal další z uživatelů.













Na chudaky je potreba tvrda ruka 👍 👍 👍