Třetí ze čtyř etap oprav mostu odstartovala frézováním vozovky severní části severní mostovky, kterou stavbaři uzavřeli. Na mostě se kvůli tomu jezdí v každém směru ve třech pruzích (místo 4). Od Jižní spojky a Modřan řidiči přejíždí po zkonstruovaných přejezdech. V červnu ji vystřídá poslední etapa, kdy se stavbaři přesunou na jižní část severního mostu. Hotovo má být do konce léta.

Peklo (zatím) nenastalo

Největší komplikace působilo uzavření již opravené Strakonické rampy, kvůli němuž se řidiči ze Strakonické musí otáčet na obratišti Lihovar a na most najíždět v proudu aut od Smíchova. Jinak by docházelo k nebezpečným situacím přímo na mostě, s hrozbou častých nehod.

Dopravní situace v okolí mostu byla srovnatelná s běžnou dopravou v pondělní ranní špičce. Nárazové kolony se tvořily na Jižní spojce a Strakonické, což není nic výjimečného,“ řekla Blesku mluvčí Technické správy komunikací Barbora Lišková. Zpoždění podle ní mohlo dopoledne činit maximálně 15 minut, v ranní špičce hlásili řidiči 40 až 50 minut.

Fotogalerie
60 fotografií