„Byla to láska na první pohled, jak se říká. Přijel jsem do bazaru a uviděl tohle superauto. Neváhal jsem ani vteřinu a domluvil se na koupi. Dnes bych už jednal jinak,“ litoval svého nákupu Sebastian.
Pořizovací cena nového auta byla 170 tisíc korun, i přesto Sebastian neváhal a podepsal všechny smlouvy ještě týž den. Materiály, které dostal k dispozici od prodejce, vykazovaly téměř nulové závady na autě. „Sám jsem si auto prohlížel, bylo mi ale divné, že mi ho nechtěli půjčit řídit,“ řekl Sebastian.

Čtvrtý den po koupi se objevily první závady. „Přestalo fungovat servo, tak jsem ho vzal ke známému do servisu,“doplnil Sebastian. V servisu se dozvěděl ještě další nemilé zprávy. Auto bylo několikrát bourané, byly rozbité dveře u spolujezdce, promáčknutá střecha a tak Sebastian neváhal a sepsal reklamaci.
„Reklamace mu byla zamítnuta, protože se jednalo o závadu způsobenou opotřebováním. Navíc všechny podklady o závadách jsme panu Sebastianovi dali k dispozici,“ řekl vedoucí pobočky autobazaru Martin Rajser.
Špatnou zkušenost s koupí auta v bazaru má i Hana Bajuszová (43) z Nejdku na Karlovarsku. Druhý týden po zakoupení ji přestal fungovat větrák a klakson. „Navíc za mnou přijela policie, že po tomto autě pátrá, protože s ním někdo usmrtil při nehodě dva lidi. Auto už nemám,“dodala Bajuszová.